Fått in headern :)

Tjaow nu har jag fått in headern men blev inte nöjd så ska byta snart :)
och idag ska min bror ha kalas han fyllde 17 i fredags grattis grattis! :)
aoo, och Alexandra kommer hit med! så jag har någon och prata med!
och vi ska kolla på ''allt för min syster'' rekomenderar den filmen till alla!
men iaf så skulle linnéa fixa en header till mig , men hennes data hade,
damp så hon skulle göra en imorgon ist :) så jag har denna så länge .
den är ful vet, men det är den tillfälliga headern :) men iaf så ska jag
fixa lite på min idol-vägg, med snygga killar (a) dom som sitter där nu är,
;JustinBieber,Danny,EricSaade,Taylor Lautner,E.M.D och den snyggaste till
sist! FERNANDO TORRES! ♥♥♥♥ han är så jäkla snygg! ;o <3 man kan inte
bli snyggare :o hihh men nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det
nog att fixa sig lite! ;D men jag bloggar mer ikväll eller senare!
eller ikväll kan jag nog inte blogga, för jag ska kolla på fotboll,
Manchester city och Chelsea ska spela! :D och fernando torres
spelar i chelseaaa! ♥ så blir att sitta klisstrad vid tv;en ikväll :)
men nu hinner jag inte blogga mer för jag måste fixa mig nu!
men vi hörs nog senare! :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Justin är snyggast ;) av dom alla :))

2011-03-20 @ 11:55:40
URL: http://maathilddah.blogg.se/?tmp=20111836

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0