Fotfarande sjuk .

Hejj! :)
som rubriken, jag är fotfarande sjuk, men det är bättre idag :)
som tur är så jag kan nog gå till skolan imon. så jag får träffa kompisarna :)
och i helgen , blir det kalmar med moa och isa (y) och sen blir det inget sova över,
för moa skulle upp så tidigt , så det blev inget sova över, men kalmar blev det :)
och i kalmar ska vi shoppa och äta på donken (y) kul ska det bli iaf :))
snart ska jag kolla på top model , jag tycker det är skit kul (y)
haha , och sen blir det nog skype ikväll med Amanda, (y)
det brukar det bli,haha men nu ska jag kollan lite på tv,
kanske blir ett inlägg ikväll med :) men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: gustav bror

men kommer du inte i kväll <3

2011-03-03 @ 17:09:41
Postat av: linnéa ;)

bra för jag kommer imon precis när ni slutat :DD<3

2011-03-03 @ 22:07:04
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0