FREEDAAAG (Y)

Hey! :D
idag är det fredag, och idag gick jag till skolan (y)
men då var ju såklart systermin Amanda sjuk :/ <3
det var inte kuul, så jag var med min andra syster ,
isaa (y) och på rasterna hade vi värsta dampet,
jag och isa gungade och sprang runt och skreek typ xD
haha kul var det (y) och tagga tills imon, då blir det kalmar :D
med isa och moa vi tar tåget från blomstermåla station, till kalmar :D
och sen åker moa hem lite tidigare än mig och isa, för moa skulle på ,
kalas och då stannar jag och isa i kalmar, och efter moa har varit på
kalas så åker vi till henne, och bakar mini pizzor, och har filmkväll (Y)
tagga tagga tagga ;D det ska bli kuuul, men nu ska jag kolla vidare ,
på i en annan del av köping (y) så vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0