Hemma nu, :(

Hejj nu sitter man hemma och klockan är 00.34 nu, :p
har haft en jävla rolig dag/kväll hos Amanda! ♥
skulle gärnat stannat hela natten men jag ska på skyttetävling,
idag ( det är ju lixom söndag nu ) och vi måste fixa massa saker,
innan den så kunde inte sova över :( aoo, och jag lovade ju lite bilder ,
men tyvär, vi tog knappt inga bilder , alls, :/ hade för mycket damp, xD
så blev inte så många, så jag lägger inte upp några, eller kanske en :)
aao, och nu ska jag snart sova, tror jag om jag ska orka upp till skyttet imon, :p
mamma & pappa vet inte att jag sitter uppe (a) buusig jag är ;)
men nu ska jag snacka vidare på msn med Amanda och sen sova,

vi hade damp med webben, här är en damp bild som vi tog med min webb (AAA


Kommentarer
Postat av: linnéa :)

sötnosar ;*

2011-03-17 @ 21:00:12
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/
Postat av: bobboyy

wbfjortis.blogg.se? MJO!

2011-03-20 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0