kalmar! :D

Tjaow, kom nyss hem från kalmar har varit där med isa ''bästa'' anell ;D
jao, och jag hittade typp INGENTING :O jag köpte lite godis och ett linne bara.
men något var det ju lägger upp en bild på linnet sen :D och vi tog tåg in till kalmar.
på tåget in hände det inget roligt, men på tåget hem fick vi damp, och började kasta.
godis på varandra och gjorde massa saker med godiset xD det var kul! :D och sen
gick jag hem :D och nu sitter jag här, och imon är det skola fy fan vad tråkigt .
men det har varit gutt med två studiedagar mitt i veckan (y) så nu är det bara ,
torsdag och fredag som man behöver gå i skolan :D gutt!! (y) och snart tror jag
att jag ska gå ut , och hoppa lite studsmatta i detta fina väder! detta väder älskas!
sommaren kommer med stoooraa steg! :D och bilder på det jag köppte kommer ikväll.
för jag har inte tagit någon bild än, så det kommer senare! men nu ska jag ut.
så vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0