Måndag!

Tjaow (:
idag är det måndag vilket innerbär skolan, som redan är avklarad! (y)
och min älskade Amanda var sjuk idag det gillas verkligen inte ! (N)
och jag skulle uppskatta om någon ville fixa min blogg ska fråga linnéa.
japp och nu sitter jag här och bloggar lite, och kollar på kläder på internet.
och jag kollar faktigst på skolavslutningsklänningar ;o är lite tidig vet (a)
men iaf , och nu blir det nog och plugga lite inför engelskan på onsdag,
måste plugga riktigt mycket för det gick inte så bra på förra engelskaläxan,
det var gloser, och vi har gloser denna vecka med -.- fan vad jobbigt :o
men det måste ju göras, vi har FÖR mycket läxor! och ikväll blir det chill (y)
FamiljenAnorlunda top model eller ullared? jag vill se alla, men det är lite svårt,
för alla går på olika kanaler och vid samma tid ;o men tror att jag väljer top model ;)
men får se, men nu ska jag kolla på någon film eller något ? :)
så vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: linnéa ;)

sure, vad ska jag fixa? ^^

2011-03-15 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0