Moa & Isa ♥

Hejj :D
idag har man varit i kamar med moa och isa (a)
och tåget in var bääst (y) när vi hade betalt resan,
så hade vi lite pengar över, så vi köppte två mini chips
påsar :D jag och moa satt brevid varandra och isa satt,
mitt imot mejj :D och när jag skulle öppna chips påsen,
tog jag i lite för hårt, (a), så allt flög över isa och hela bordet ;)
och golvet, så smart är jag, haha, vi fick värsta skrattdampen :o
jag höll på och dö, xD sen skrattade vi hela resan in ;) och sen
var vi framme i kalmar :D och där köppte jag en tröja , och lite
annat, kommer bilder på kläderna :) jao, och på tåget hem
hade vi lika kul xD och sen när vi va framme i lilla ,b-måla,
så åkte vi hem alla till sig, och packade för kvällen :D
för vi ska sova över hos moa, eller sova och sova,
men vi ska vara hos moa hela natten iaf (a) och
vi har haft skit kul, vi har bakat världens bästa pizza,
kommer bild på den med (y) sen har vi dampat på skype,
med massa olika ;) xd och nu sitter vi här , och lanar typp,
för vi lär ju sitta uppe hela natten ;) jao, men jag pallar typp,
inte skriva mer, men det kommer massa fina bilder sen idag/ikväll,
med (y) och sen får jag ju inte glömma att vi har sniffat, dunderpulver :o
vi köppte det på tokiga ture, och fifan, vad det svider :o xd
men kul är det, funderar på och gå och ta lite (a) men nu får jag ta och hjälpa ,moa,
för hon har kört upp hela burken i näsan xD






lite bilder sen dagen (y) <3
puusssss

Kommentarer
Postat av: linnéa

najs pizza aså ;) (Y)

2011-03-06 @ 12:32:29
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0