Sjuk :(

Tjaaow.
mår skit idag är sjuk men det är gutt att jag behöver bara gå 2 dagar i skolan (y)
för imon (tisdag) har vi studiedag och det har vi på onsdag med! och sen är jag
ju sjuk idag så jag behöver bara gå torsdag och fredag! (y) fan vad gutt! :D
japp, men nu ska jag kolla lite på topmodel, ska nog fixa headern idag :)
tror jag, för den som jag har nu är bara den tillfälliga, headern, om jag orkar,
för är jävligt trött och fryser sitter här med två filtar och mitt täcke, brrr,
men jag fryser ändå ;o men aja nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag väll
sova, lite, för på onsdag ska jag till kalmar med isa! :D
men nu orkar jag inte blogga mer :p vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0