Tjaow :D

Fööörlååååt! 
jag har inte kunnat blogga, för har inte haft tillgång till internet, min data fick damp igår,
så jag kunde inte blogga, och jag fick såklart inte låna min brors data, -.- men igår var
jag med mathilda i sporthallen :D <3 och vi hade skit kul , med Gustav Edwin och johannes :D
och sen kan man ju säga att pontus var med lite :p jaoo, och sen var det en sak som var mindre
kul, jag lämmnade min systemkamera till min bror då, och då så när jag och mathilda hade varit
ute i 10 minuter kanske? då så hade min bror då och johannes och alla dom andra tagit 300
bilder på EN chipspåse -.- fuck vad arg jag blev :p xD och sen lämmnade jag den där igen,
så trög som jag är , då hade dom tagit 100 bilder till -.-, men sen gjorde dom inte mer,
och sen när mathilda skulle hem då väntade vi på hennes mamma där ute då, och då så
skulle jag ta bort linsskyddet och där låg det en lapp som det stog ''gott med chips?''
där blev jag jävligt arg, så jag bad gustav riva sönder den :p och då började ju såklart,
johannes skratta :o fuuck vad arg jag blev :p xD men aja, och idag då, så åkte jag hem
efter skolan, tog sällskap med isa (y) så vi snackade om massa saker :)<3
och nu sitter jag här och har damp tråkigt :P men aja pusshejj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0