Funderar..

Hej, nu sitter jag här i min one piece och dricker julmust!
mysigt ju! men jag skulle behöva eran hjälp, jag funderar starkt på att färga
mitt hår svart igen, som jag hade för ett ganska bra tag sedan, men jag vet inte?
vad tycker ni, eller ska jag låta färgen gå ur, så jag får mitt ljusbruna hår igen?
så jag skulle behöva eran hjälp, med vad ni tycker jag ska göra, för jag är sjukt trött på
min hårfärg och hela mitt hår egentligen..så jag funderar på att fixa någonting nytt med mitt hår.
men nu ska jag kolla på tv och bara ta det chill, puss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda :3

lägg upp bild, så vi ser hur du såg ut i svart, ljusbrunt och den du har nu, så vi ser vilket du passar bäst i ? (aa)<3

2011-11-20 @ 20:40:57
URL: http://mathiiildaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0