Godkväll!

Men tjenatjena!
nu sitter jag här i min ensamhet, och har det tråkigt.
så tycker ni kan kommentera lite, men aja, idag var det skola.
as tråkigt, det ända som var kul var nog elevens val, jag har  bild då.
och vi typ var i datasalen, fast vi gjorde inte det vi skulle, vi var vid facebook istället! ;D
men det var väll trevligt, men imorgon MÅSTE mathilda komma till skolan, blir arg annars..
saknar henne något enormt, och imorgon kommer det bli dålig uppdatering, ska vara med Sanna,
Amanda,Mathilda & kanske Joanna, vi får se hur de blir med, de, och vi ska ha en liten fest för oss själva.
bara ha kul och och massa mer, men nu ska jag plugga franska glosor, kuuul? nä.
men det måste göras så ha det fint!
kramar!
bara för att jag är fett cool i hatt!

Kommentarer
Postat av: Mathilda :3

Aw, förlåt, men du kommer bli arg nu..

jag kommer inte imon :c

2011-11-10 @ 20:55:06
URL: http://mathiiildaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0