Kaaalmaaaar!

CHA CHA BLOGGEN!
nä..men seriöst då. Hej!
nu har man nyss kommit hem från kalmar typ, eller kom hem för någon timma sedan, men aja.
köpte faktist inte så mycket, köpte en ring till mig själv, och lite julklappar, men ska åka in någon mer
dag till kalmar innan jul det måste jag iallfall! nu sitter jag här och kollar på tradera efter fler väggord..
tycker det är fett fint! har bara ett just nu, men ska fixa fler, vart jag nu ska ha dom?
men aja, det blir säkert bra, men nu ska jag typ kolla tv eller nåågooot?
kanske plugga lite har prov på fredag så.. men anyway!
jag hade tänkt att ha en ''dagens blogg'' tävling snart igen.
kommentera vad ni tycker om det! :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0