Tapeter!

Hahah random rubrik, men det är min och mathildas humor!
idag har jag då varit med mathilda och vi har mest chillat,
spelat sims lagat makaroner, som blev stenhårda, men vi kan ju
inte riktigt laga mat, så jaa....
men vi har haft det awesome!
och sen gick jag mot sporthallen, för mamma skulle ta med mej hem där ifrån sen.
så då pratade man lite med gustav.
och sen var jag kunde jag ha vunnit 50 kr..för en vid skyttet ville tävla mot mej,
daniel heter han,och om jag vann skulle jag få 50 kr, fast jag vann inte hehe, fast det kan ju bero
på att jag inte skjutit, något denna hösten, sist jag skjöt var innan sommaren i våras..
såå, det blev 195 utan jacka, också, så jag är ändå ganska nöjd, :)
men ja, nu ska jag kolla vidare på parlamentet!<3
massa kärlek till det!
men aja, kraaamar!
bjuder på en ''ego-bild''
Kram!

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Men om du får skjuta mer så kommer det säkert snart igen ;)

2011-11-03 @ 22:46:30
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0