Tråkdag..

Hej, idag har det varit skola..
as seg faktist, såg fram emot efter skolan, för då skulle jag vara med bästevän..
som jag inte ha varit med på ett tag, och då är hon ju sjuk...men du får krya på dej!♥
har varit en sjukt seg dag..innan höstlovet fick vi göra typ ett litet prov i fysiken
och jag tyckte att jag gjorde bra i från mej, och hoppades på ett C eller D
och gissa vad man får? E ....
hatar alla betyg.
dom suger!!
men aja, nu blir det att ta någonting att äta, och bara ta det lungt.
men ha det fint, kramar!
Bilden är gammal..
SÅ MOBBA INTEEEE!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Aw, men hoppas du haft det bra iallfall

2011-11-08 @ 17:55:08
URL: http://mathiiildaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0