En sjukt seg måndag..

NÅGON MER ÄN JAG SOM HATAR MÅNDAGAR?
det är seriöst det värsta som finns, jag hatar verkligen måndagar.
det blir alltid så att jag får stressa på morgonen för ligger alltid kvar i
sängen sjukt länge, för jag sitter alltid uppe länge på söndagarna och då blir
man ju ganska trött en måndag...
men whatever?
jag hatar måndagar helt enkelt.
Men iallafall, så när man kom till skolan var det det vanliga.
förutom att vi slapp engelskan, för att rektorn skulle
hålla något tal, för det är tydligen FN-dagen idag?
det var sjukt långtråkigt..
sen var det väl det vanliga i skolan.
och efter skolan var jag lite med isa kan man väll säga.
vi gick till koisken och köpte klubbor, och ja..
men ni får väl ha det fint, för jag orkar inte skriva mer, kanske kommer ett videoinlägg
ikväll, men bara kanske! ;)
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0