IDROTTSDAG!

Hej, dagen har varit riktigt rolig, jag trodde att det skulle suga men det gjorde det inte!
men iallafall, när man kom till skolan så gick man först runt lite och sen när klockan blev 09.00,
skulle längdhoppet börja, och det skulle jag vara med på då, gick väll sådär, jag var ju inte sämst iaf! (Y)
så det var ju possitivt, sen hände inte så mycket där i mellan, så jag Amanda Alex, Joanna, & Mathilda stack
och åt mat, det var ju inte gott, men var fett hungrig, och efter det, så stack vi till kiosken och sanna hängde med
också, sen efter det så snackade jag lite med moa, och så, och sen var det tipspromenad, och jag sanna moa & hannah, hade fett kul när vi gick den, vi typ failade lite på en del svar, ett svar va systembolaget, och bumbibjörnarna, haha, det ägde fett mycket, och sen kom vi precis i tid till när vi skulle stöta kula, eller va
det heter, och det gick väll med sådär, haha! och sen var det ju då stafetten, och 7A VANN! :DDDDDD
och jag går då i 7a ;) haha, och moas klass kom sist, så hoppas hon kände sej ägd, haha, och sen tog jag
sällskap med moa till bussen och de, och då blev hon mer blöt än vad hon var innan, för det var typ sijad
som hällde massa vatten över moa, hela tiden haha fett kul va de, och sen hälde dom mer vatten över henne
när vi skulle dra, haha as kul , men ja så såg dagen ut , den ägde rent ut sagt! och nu sitter jag hemma, och är
lite smått trött, så ikväll blir det chill och idol! med en godisskål, mums, så jag bloggar mera ikväll, :) ha en fin
kväll puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0