Dag med brudarna!

Nu blir det ett rätt långt inlägg om dagen .. tror jag iallfall!
Men iallfall dagen började med skola och det var väl helt okej för att vara första dagen efter ett påsklov.
men iallfall efter skolan drog man till konsum med Sanna,Mathilda & Amanda, vi köpte lite kakor och såå!
sedan drog vi alla hem till sanna och fixade oss lite och fixade fika och lite sådär sen drog vi ut och satte oss i en tunnel typ och hade picknik där! det var jätte mysigt, vi tog också massa bilder två av dom ser ni där uppe.
men vi har haft jätte mysigt, vi pratade om sommaren och massa, den kommer äga iår med er brudar!
men sen tog vi alla våra saker och gick en tur i blomstermåla sen gick mathilda hem till sig, och då gick vi andra hem till sanna och stängde på en film vid namn '' Hostel '' och den var jätte mysig! verkligen jag älskade filmen!
fast det gjorde jag inte, det var en skräckfilm fyfan säger jag bara, dör häldre än att se den igen men aja.
sen blev man hämtad runt 21.00 och nu har jag duchat kollat facebook och nu blir det big brother!
en as bra måndag måste jag säga, och ska försöka fixa klart designen i veckan för så här kan den inte se ut, fyyy säger jag bara.. men aja nu ska jag ta något att äta sen blir det då big brother, men ha det fint!
tjaaarååå.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack så jättemycket!! Du har oxå en jättefin blogg!!



Jag har varit hemma och kollat på film eftersom jag är/va sjuk.

Du själv ?:D

2012-04-16 @ 22:50:24
URL: http://josefinedencoolaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Aha okej,vad kul!! :)



Ska försöka,mår iallafall bättre. (a

Ha en bra dag i morrn , kram

2012-04-16 @ 23:36:49
URL: http://josefinedencoolaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0