Dålig uppdatering


typ ett års gammal bild från arkivet på oss. sööötaaa.

Hej, förlåt men har inte kunnat uppdatera för Amanda har ägt min dator denna kvällen så ja..
men nu bloggar jag från en annan dator, men iallfall idag var det skola och den gick as fort tyckte jag!
efter skolan drog jag och Amanda hem till henne efter hon hade slutat eftersom att hon slutar senare än mig på fredagar men iallfall så åt vi lite pizza hemma hos Amanda sen åkte vi hemmot mot mig och nu har vi typ kollat big brother och kollat på tv och ätit lite, just nu sitter vi och tittar på American Dad, förut tittade vi på Beavis And Butt-Head, vi satt och asgarvade hela tiden bara för att vi har sån dålig humor men iallfall hon sover då här och imorgon drar vi till mönsterås och vi möter Sanna vid stationen sen skulle vi även träffa Carl tror jag, vi får see!
men iallfall nu ska jag springa tillbaka till Amanda och vi ska fortsätta titta på American Dad, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Saga

Sv; Internet Explorer är en webbläsare som ibland inte klarar av den här typen av koder. Om du använder IE, prova att titta på din blogg i t ex Google Chrome, Firefox eller Safari så ska det fungera. Det betyder alltså att folk som använder IE inte kan se de runda hörnen.

Här är koden:

-moz-border-radius: 10px;

border-radius: 10px;

2012-04-28 @ 13:44:39
URL: http://sagajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0