jag är lyckligast i världen.

SÖÖÖTA VI ÄR.

som rubriken kan inte beskriva mina känslor just nu med ord, mer än att jag är fruktansvärt jävla sjukt cp glad!
och jag har en anledning såklart till varför jag är så fruktansvärt glad, jo det är så här! att JUSTIN BIEBER kommer till sverige! och jag kan inte bli gladare än såhär just nu, bara känslan att jag kommer att få se Justin är obeskrivlig min dröm kommer att gå i uppfyllelse! jag är så jävla glad nu så det här inte sant. Men iallfall så har min dag varit också fruktansvärt rolig med Amanda&Sanna, men iallfall så gick vi direkt till konsum och köpte ett paket glass och sedan hem till sanna och då åt vi självklart av glassen och satt ute i värmen och bara njöt av solskenet! och därefter så hoppade vi massa studsmatta och bara skrattade och hade kul, helt enkelt sen tittade vi också på en ''irene huss'' film den var rätt bra :) men iallfall nu sitter jag här och ska ta någonting och äta och försöka lugna mig lite.. så uppe i varv efter allt de här med Justin och det, men iallfall ni får ha en superduper bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0