Lan i natt igen.

Laaaaaaaaan!
Hejhej, hade tänkt att skriva godmorgon innan jag såg på klockan att den var runt fyra..
men iallfall så igår somnade vi nog runt två någon gång tror jag, alltså vi lanar inte massa spel oså.
vi sitter vid våra datorer och fixar med våra bloggar och facebook osv.. alltså som ett internetlan.
Men iallfall så hade vi jätte trevligt igår vi tog massa bilder så lägger nog upp några fler senare.
och idag har vi ätit frukost hoppat studsmatta tittat på en saw film.. dom filmerna föll inte riktigt mig i smaken..
fyfy, men iallfall så har vi haft as kul och sover här inatt igen vi ska fortsätta med vårat lilla internetlan!
det kommer också bli hur kul som helst, och imorgon drar vi till Ruda tror jag, sånt vi märker iallfall.
men det var nog allt just nu, men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0