Mönsterås.

åh, gud denna dagen har varit jobbig och hur kul som helst!
men iallfall, så har vädret varit skit och det förstörde det mesta.. men iallfall så tänkte jag berätta lite kortfattat!
skolan var det vanliga, sög som vanligt men iallafall efter skolan drog jag sanna & amanda till mönsterås!
och först fixade vi en sak, och sen drog vi till netto där vi mötte Carl & Adam, jag skrev att vi skulle träffa Razmus men det gjorde vi inte, eller jag uppfattade det fel men skit samma. Men efter vi hade varit på netto började vi gå mot carls Farmor.. hehe, kanske låter lite wierd men ah, det gjorde vi iallfall Adam cyklade hem på vägen dit, och då fortsatte vi gå i regnet.. håret blev blött och det krullade sig och byxorna blev blöta och fy blä.. men iallfall efter ett litet tag kom vi fram till hans farmor och då stängde vi på en film som hette typ ''hot shots'' och den var kulig och såååå! våran buss gick vid 19.35, så efter filmen var slut och sånt, så var vi tvungna att springa den långa vägen till busshålplatsen igen, och fy vad jag fick håll! dålig kondis här iknow! men iallfall nu sitter jag här och ska se big brother om bara några minuter, men det var dagen ungefär men vi får höras imorgon pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0