NAVEL PIERCING HERE I COME.



Bjuder på två instagram bilder från igår!
Nu blir det ett seriöst inlägg här dåååva!
idag vaknade jag och moa vid halv 12 eftersom att vi var uppe hela natten igår och försökte lära oss en dans.
men efter vi hade dansat lite inte för att dansstegen fassnade så där jätte bra men iallfall, runt 04.00 inatt stängde vi på wizards of waverly place the movie hahha, först hannah montana the movie och sedan den fast vi såg bara början för sen sommnade både jag och moa tror jag, sen idag blev vi väckta vid halv 12, så vi gick upp och fixade iordning lite och sen satte vi oss vid datorn och sen åt vi frukost sen började vi fixa iordning oss lite smått sen blev jag hämtad vid 13.00 och när jag kom hem stängde jag på en Jackass film efter det har jag inte gjort så mycket suttit vid datorn osv och sen imorgon blir det nog kalmar med mamma för vi ska typ beställa en piercing tid till mej, awesomeeee! har viljat ha det ett bra tag nu först fick jag inte ha någon piercing över huvud taget men jag tjatade till mig en, WOOOHOOO jag äger och ikväll blir det nog big brother och bara ta de chill men ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0