Nu är den på plats!

Blodet runt omkring är fint eller hur? (a)
idag vaknade jag vid 5 ungefär vet inte varför? men gjorde det iallfall försökte somna om men det gick inte.
drack nog lite för mycket energidryck igår, så det satt väll kvar antar jag men iallfall så efter några minuter hoppade min katt sixten upp i sängen också och då vaknade Amanda också så jag fick gå och ge katten lite mat och sen förökte vi sommna om igen vilket vi gjorde sen väckte mamma oss vid 9 ungefär och vi gick upp nästan direkt och fixade iordning oss och sen drog vi iväg till kalmar och jag var as nervös när vi väl hade kommit in i piercingrummet men det gick jätte bra det gjorde inte alls lika ont som jag trodde så det var inget att vara nervös för direkt :) men iallfall efter de drog vi till hm och köpte skor åt mig eftersom att mina lila converse är hål rakt igenom i så nu har man ett par nya skor iallfall sen gick vi runt lite och så istan inte så länge direkt och sen åkte vi hemmot igen! och nu har jag och mamma gjort kycklingsallad som vi har ätit och sådär och nu ska jag nog ta det lite chill och sådär kanske kolla om någon film? sånt vi får se men iallfall ha en fin dag! kramkram.

Kommentarer
Postat av: Alice

gjorde det ont? :D<3

2012-04-13 @ 10:48:50
URL: http://mathliin.blogg.se/
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Uh, vad creepy det ser ut med blodet. :(

2012-04-16 @ 07:10:00
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0