PÅSKLOV

Förlåt för ingen bild.
woohooo. Nu har man påsklov, awesome! det började faktiskt redan igår då jag var med Alex,Sanna,Mathilda & Amanda. Efter skolan drog jag och Amanda till mönsterås, där vi skulle fixa en grej, men det gick inte för aa, men skitsamma, sen drog vi till netto och köpte lite godis och energidryck, och sen drog vi till stationen och var där tills en buss kom typ, kul hade vi iallafall, men sen när vi kom hem till Amanda så fixade vi lite med våra naglar osv sedan drog vi till Sanna och sen kom även Alex & Mathilda dit i samma sekund som vi typ, och vi drog ut direkt, och hade kul osv, Alex skulle hem vid 22.00 och då drog vi hem till sanna alltså Jag Mathilda Sanna & Amanda, och vi hade as kul skrattade åt allt och alla, vi somnade runt 03.00 någon gång, sen idag vaknade vi runt 08.00 och jag och Amanda cyklade hem till henne runt 10.00 någon gång och vi åt lite frukost och sådär, sen blev jag hämtad där och sen drog jag hem och fixade iordning mig och sedan så hämtade vi upp sanna och därefter drog vi till Kalmar och är nyss hemmkommen därifrån, hittade massa snyggt men köpte faktiskt ingenting. Men nu ska jag och sanna göra något trevligt, hon sover även här inatt, så bloggar säkert senareee, tjaarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0