Tidsfördriv osv..

1. är du kär? - Nej.
2. har du snusat? - Nej.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - haha näe xD
4. har du legat i sängen bredvid en kille? - har jag säkert.
5. har du blivit dumpad? - har jag nog
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej
7. tar du droger? - Nej!
9. har du pussat en tjej? - jajamen
10. hatar du någon? - hmm, kan man säga
11. älskar du någon? - klart jag gör! 
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja.
13. har du djur? - japps
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - jaaao
16. gillar du orange? - njaeee, vill jag inte påstå
18. har du nån sjukdom? - Nja.. astma?
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - haha many times
20. har du en gris? - nope?
21. har du en plattång? - klart jag har!
22. har du en bror? - Ja.
23. har du sjukt bra humor? - asbra!
24. är du brunett? - Klart som fan!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Kanske inte flera timmar men ja typ.
26. röker du? - Kan jag inte påstå direkt, har prövat oså.
27. har du en hund? - näe :(
28. har du skilda föräldrar? - nej.
29. har du gått på simskola? - hihi ja :)
30. har du sagt bög till en kille? - jajemen
31. har du sagt fitta till en tjej? - ja det har jag
32. har du fuskat? - maybe(A)
33. har du en teve på ditt rum? - Ja.
34. har du lunar? - har haft .
35. har du MSN? - ja-a
36. har du en syster? - Nej.
37. har du bruna ögon? - neeej
38. gillar du att fota? - Yeahmen.
39. har du sett dig själv brinna? - nej.
40. hjälper du dina vänner? - ja, om dom behöver den så
41. gillar du tacos? - JAAAAAA
42. tycker du att du är söt? - Beror på, ibland kanske.
43. har du dansat? - Jaaaa.
44. har du spelat fotboll? - Jaa, 
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nej.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nja, inte riktigt min grej
47. har du ätit sniglar? - ehm näe? :S
48. äger du en locktång? - ao.
49. gillar du att tugga tuggummi? - ojaaa
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - ja, oftast (finns vissa dagar då det verkligen inte finns någon ork!)
51. gillar du kläder? - ja, när jag är på det humöret 
52. hatar du falska vänner? - Ja?!
53. gillar du räkna matte? - Nej fyfan.
54. älskar du någon nu? - Ja, klart.
55: har du gråtit inför en vän? - jadå
56. kan du sjunga? - nehe, usch!
57. har du sett nån död? - nej
58. säger du vad du vill? - nja, kan hålla tyst ibland
59. svär du mycket? - nja, beror på vad jag är på för humör och vem jag är med
60. vad är ditt hela namn? - Signe Eugenia Esmeralda
61. kan du tala spanska? - nej, kan något ord bara.
62. är du kortare än 1.60 - nope!
63. älskar du sommaren? - oooohja!

64. älskar du vintern? - nja, fast den kan vara väldigt mysig
65. har du mer än 6 par skor? - hm, tror faktiskt det 
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - haha ja ibland
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja det har jag
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? -  Jaa.
69. gillar du att städa? - Nej.
70. gillar du att sova länge? - jaa, ibland är det riktigt skönt :)
71. har du vart med om en olycka? - tror inte det
72. är du förvirrad? - ja, ibland
73. har du mer än 6 par byxor? - Ja det har jag
74. har du förlorat en vän? - ja typ, inte kul
75. gillar du att shoppa? - ja, när jag har pengar till det xD
76. har du varit i paris? - nej, men vill väldigt gärna åka dit!
77. gillar du ormar? - nej fyfan!
78. klarar du dej själv? - ja, ibland så
79. har du lagat mat? - haha ja, mästerkocken ju ;)
80. är du klantig? - lite kanksee.
81. har du foppatoffler? - uhyeah
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Ja,.
83. sminkar du dej innan skolan? - ja, 
84. har du träffat en kändis? - jaaa
85. har du mer än 7 par nagelack? - jaaaaaa
86. har du busringt? - ja, vem har inte liksom?
87. har du skällt på din bror? -Ja.
88. har du en vän som skiter i dig? - då är det väl ingen vän? 
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja faktiskt
90. sover du med nått gosedjur? - Nej, men det gjorde jag när jag var liten :']
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Ja
92. vill du bara bort ibland? - mhmmm
93. har du tältat? - kLAARTTT.

94. har du bränt dig? - ja fy!
95. har du lekt med levande ljus ? - hihi ja
96. har du lekt anden i glaset? - nepp.
97. skäms du ibland? - ja, ibland
98. bor du i skåne? - nope
99. gillar du hip hop/rap musik? - Helt ok.
100. är du på sista frågan nu? - nej, verkar inte så
101. är du singel? - Yeahman.
102. har du åkt flygplan nån gång? - nej
103. har du kul just nu? - nej, varför tror ni att jag gör den här listan liksom?!
104. är du blyg? - ja ibland :$
105. har du svarat ärligt på alla frågor? - försökt iallfall.

106. vad har du ätit idag? - Frukost, mat på Max, och tacos ( tjockis iknow )
107. har du cam? - jaoo
108. vilken film såg du senast? - Scary Movie.
109. och med vem var det? - Sanna
110. brukar du lita på folk? - ja, såvida dom inte gör något som gör att jag tvivlar på dom

111. har du blivit sviken? - ja.
112. vad är din största önskan nu? - har många, men mest att få träffa Justin.
113. vem saknar du? - Många.
114. vem vill du ringa just nu?  ingen
115. och varför? - ...
116. hur ofta sitter du vid datorn - väldigt ofta,
117. vad har du gjort idag? - Varit i kalmar med sanna, och mycket mer.
118. vad var det senaste du köpte? - En glass på Max
119. när var det? - några timmar sedan.-
120. vilken affär var det? - Max
121. hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - ingen aning faktiskt, rätt mkt.
122. är utseende viktigt för dig? - ja, det är det nog
123. har du någon vän du litar på till 100%? - hm, ja det har jag fakitiskt och det är jag glad för!
124. när var du i skolan sist? - i torsdags.
125. är du blond? - nej.
126. vill du vara blond? - nej.
127. vad ser du ifram emot? -Mycket grejor.
128. har du smink just nu? - aa
129. vad har du för kläder just nu? - Svarta Jeans, svart linne & hoodtröja.
130. vart sitter du just nu? - i mitt rum.

131. om du kollar till höger, vad ser du?- Justin Bieber.
132. vad vill du ha just nu? - pengar.
133. gillar du simpsons? - nja, ibland
134. har du blogg? - ehm ja?
135. favorit färg på kläder? - tycker om blått, svart och vitt typ :)
136. senaste låt du lyssna på? - Fall For You
137. när grät du senast? - någon gång förra veckan tror jag 
138. och varför? - för jag såg en video.
139. har du slagit en kille mellan benen på allvar? - haha näe
140. förtjänade han det? -ja fan
141. ett datum du alltid kommer minnas? - idontknow.
142. varför just de datumet? - ..
143. när fyller du år? - 14 augusti åde
144. hur mycket pengar har du nu? - ingen aning
145. vart får du pengar ifrån? - Mina päron.
146. är du bortskämd? - Nja.
147. vill du ha barn? - Ja, sen!
148. är du oskuld? - Ja.
149. vad hade du för skor idag? - Converse
150. vad heter du på bilddagboken? - Suuupermaaan

151. något du vill göra just nu? - sova.
152. bråkar du och din mamma? - ibland, inte allt för oftaa
153. älskar du din mamma? - lätt att jag gör!
154. vem är 6e online på msn just nu? - palla kolla.
155. hur många är online på msn? - palla kolla.
156. hur många är offline? - palla kolla. 
157. när går du upp när du ska till skolan? - 06.30
158. när börjar du skolan på morgonen? - 08.15 
159. har du fått något mvg? - Nej.
160. har du fått något vg? - jojomen
161. har du fått något g? - aop
162. har du fått något ig? - på prov, ja
163. har du legat på sjukhuset senaste halvåret - nope
164. varför - har ju inte legat på sjukhus det senaste halvåret sa jag ju!
165. hur mår du just nu? - bra,
166. älskar du din familj? - Ja det gör jag<3
167. hur ofta duschar du? - olika, varannan dag typ.
168. rakar du benen? - ja, asnice!
169. en person du saknar - har jag inte haft den frågan innan?  
170. en person du skulle kunna göra allt för- vet inte.

171. chattar du med ngn just nu? - näe
172. vem? - men ingen xD
173. vad pratar ni om? - din mamma...

 

omg no life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0