13 Augusti

Godmorgon! riktigt seg så här dagarna efter rix fm och stadsfesten men förbannat kul har det ju varit! 
och jag jobbar fortfarande med det där Gotland Del 2, jag har alltså inte glömt det.. men det går som sagt inte ladda upp bilder, funderar på om jag ska göra ett collage av det istället? jaja, det lär vi märka! idag händer nog ingenting ensam hemma typ, eller min bror är hemma men iallfall han drar förmodligen snart. Men iallfall imorgon fyller jag år! så grattis till mej! (a' och då är jag också ensam hemma, men förmodligen så kommer bästa tjejorna hit till mej, eller vi får hoppas det iallfall! men nu ska jag nog ta och fixa mig lite kanske? sitter fortfarande i pyjamasen i sängen, men vi får höras lite senare under dagen! pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0