15 augusti

Hej allihopa! igår hade jag en superdag med mina fina vänner! kunde nog inte ha spenderat födelsedagen bättre! hihih. Men iallfall fick lite grejer som jag blev nöjd med! får mer saker på lördag då det blir kalas här för mej, blir säkert bra det med! och igår dog min dator.. stendöd är den just nu. Så nu bloggar jag från en annan dator, men vi får hoppas att min dator går och fixa annars dör jag lite smått liksom alla bilder jag har på snygga killar där! är kanske bara helt borta! fuck my life. Men vi får hoppas på att den går och fixa! men iallfall kände bara för att uppdatera lite eftersom jag inte gjorde det igår, Moa sov även hos mig igår och hon verkligen tvingade mig att se på The Hunger Games, fast egentligen kan jag tacka henne för det för den var faktiskt förbannat bra även att filmen är 2 och en halv timme! men iallfall så ska jag nog äta någonting nu sen funderar jag på att gå ut och springa en runda! fast vi får ju se hur det blir med det, förmodligen stannar jag väl inne och kollar film och dricket läsk, och äter popcorn haha! jaja, vi hörs pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0