8A HERE I COME.

- INGA NYA BILDER :c
Hej, och förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann verkligen inte för jag skulle vila lite när jag kom hem från skolan men slutade med att jag somnade och sov typ till tio och efter det gick jag och la mig så blev inget med det! men iallfall har gått två dagar i skolan nu, och det är verkligen invaderat av massa nya små sjuor, dom är seriöst as små! för jag menar vi var ju inte så små när vi började sjuan? men iallfall nu går man i åttan, fast jag skriver fortfarande 7a på dom nya böckerna, men man vänjer sig sen förmodar jag! men iallfall så igår var det ju första dagen i skolan vilket inte var något specielt, vi fick mest massa information och lite såndär inget märkvärdigt, idag därimot var det en vanlig skoldag med vanliga lektioner vilket var helt okej, bara det att det har gått otroligt segt. Annars har det varit helt okej, nu ska jag försöka lägga upp de där förbannade bilderna från gotland om det går, känns som om att det var en evighet sen jag var där men bättre sent än aldrig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0