Chill helg.

Hej allihopa! min helg har varit bra! och hur chill som helst, asgutt måste jag ju säga! kan berätta lite smått om den.I fredags efter skolan drog jag och mina brudar till kalmar som jag skrivit om innan. Och på lördagen åkte jag också till kalmar med mamma och pappa för att köpa den där militär jackan som jag såg i fredags, och när man kom in dit på lördagen var alla slut! både på modehuset och inne i stan.. kändes astråkigt eftersom att jag verkligen vill ha jackan, men fick ett par byxor för 600 istället, tack mammi! sen på kvällen drog jag på kräftskiva/kalas hos min farmor, åt lite kräftor och sånt dära! drog även bort till Alex en stud på kvällen vi var ute och gick runt och pratade om hur stort blomstermåla är egentligen.. eller stort och stort, för så litet är det egentligen inte! men saksamma iallfall. Sen idag har jag också varit med Alex, eller först såg jag på min Justin på datorn och sedan såg jag samma  program fast på tven! Justin var ju med på skavlan, eller vad det heter igårkväll men kunde ju inte titta eftersom jag var på kräftskiva, men iallfall så såg jag ju det två gånger idag! och herre gud vad jag älskar killen. Men iallfall så var jag ju med Alex resten av dagen, vi var ute och fotade lite och tittade runt på navel piercingar på internet och tog det lite chill! och har nyss tittat på solsidan och ska snart fixa iordning mig inför sängen sen blir det upp tidigt för nu har jag en hel skolvecka framför mig, längtar redan tills nästa helg! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0