Kalmaaaaaar imorgon!

söt bild på mej och mina brudar från skolan idag!
drar till kalmar imorgon med brudarna på bilden där uppe! blir as bra, för måste verkligen ha nya kläder, alltså lite höst kläder! jag vet inte vad ni tycker, men jag är faktiskt lite taggad tills hösten den är supermysig tycker jag! med alla löv och allt, sen specielt årets höst mode! jag typ bara älskar det! men iallfall idag var det skola ingenting specielt hände, jag och sanna hade kul på lektionerna och skrattade åt det mesta! sista lektionen hade vi idrott trodde jag skulle dö så tråkigt det var! :O men iallfall efter skolan så gick jag upp till pappas jobb och åkte med honom hem, och nu ska vi snart äta lite och sånt däär! myyyyss typ. Men iallfall nu ska jag nog fixa gotland del 3, så ni får det så fort som möjligt! jappjapp! 

Kommentarer
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Svarade på din kommentar i det senaste inlägget, orkade inte svara i kommentar :3

2012-08-23 @ 20:53:19
URL: http://sskyttefanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0