LOL

Godkväll allihopa! laddade ner filmen LOL för några timmar sen, har nyss tittat klart på den, och herre gud! fysatan så bra den var, bästa filmen jag sett tror jag. Seriöst.. den var förbannat bra! den får 5/5 stjärnor!
 
Filmen handlar om Lola (Miley Cyrus), eller "Lol", som hon kallar sig, som knappast har det lätt för sig. Vi följer hennes dagar kantade av High School-problem, kärleksdrama, och vänskapstrubbel. En väldigt typisk tonåring, med andra ord. När hennes pojkvän gör slut med henne  börjar hon undra om inte hennes bästa vän Kyle (Douglas Booth) trots allt är hennes livs kärlek, och hon börjar inse att hon kanske underskattat kraften bakom Internet, facebook-statusar och otrevliga tweets. Till råga på allt kommer hon inte särskilt bra överens med sin mamma Anne (Demi Moore), som när hon snubblar över dotterns skrämmande facebook-statusar inser hur långt de glidit ifrån varandra... 
 
 
kan väl inte säga mer än att jag rekomenderar filmen otroligt mycket! jag lovar ni lär inte ångra er!

Kommentarer
Postat av: alice

har du den filmen?

Svar: nej alice, som jag förklarade har jag laddat ner filmen.
None None

2012-08-07 @ 21:49:31
URL: http://mathliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0