RIX FM IKVÄLL!

Hallå! jag är på sånt jävla bra humör! ikväll kör vi rix fm, och på fredag och lördag stadsfesten! GRYYYYYYYYMT.
men iallfall igår var jag i ullared, köpte lite kläder och allmänt skit typ, nä men hittade faktiskt inte jätte mycket, men lite blev det iallafall. Just nu sitter jag här och gör i princip ingenting solen skiner lite här också, så vi hoppas på det bästa vädret ikväll! och vi tar en nattbuss hem någon gång? vet inte exakt när den gick Alex har koll på de. Men iallfall ska ta den andra gardasil sprutan idag, vid kvart över 1 efter det drar jag och Alex till sanna där vi blir sminkade av Amanda, sen drar vi och lämnar lite grejer i stugan hos Alex mormor, där Jag,Alex,Mathilda&Linnea ska sova, ja som ni förstår blir det dålig uppdatering men efter lördagen, lovar jag att jag ska komma igång med bloggningen igen, och ni ska få Gotland Del 2 så fort som möjligt! vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0