Ursäkta.....

Hej allihopa, ursäkta den sjutk dåliga uppdateringen.. men har försökt hundratals gånger att ladda upp '' Gotland del 2 '' men det går bara inte.. kan inte ladda upp bilder vet inte varför det är så.. men det är förbannat störande kan jag ju säga.. så det lär ju dröja ett tag om jag inte kan fixa det. Men iallffall det har hänt lite grejer när jag varit borta.. efter beach partyt i fredags sov vi hos Alexandras mormor, alltså i hennes stuga dom har på trädgården. Så då kunde jag ju alltså inte uppdatera. På lördagen sov jag i princip bort hela dagen.. jag kom hem runt 10 tiden på morgonen sen sov jag bort hela dagen som sagt. Moa messade på eftermiddagen efter jag vaknat, och frågade om jag ville komma och hålla henne sällskap hon var ensam hemma hela kvällen, vi pratade om saker och åt kebab och gyros! och drack massa läsk! en chillkväll helt enkelt. Åkte hem runt elva tiden och när jag kom hem la jag mig nästan och sov direkt. Igår alltså söndag, så var jag också med Moa, hon kom hit och vi typ fortsatte prata om saker hihih, och typ hade det allmänt chill vi åt tacos och drack läsk på kvällen och hade massa kul. När moa hade åkt, så satte jag mig kanske vid datorn? kommer faktiskt inte ihåg har rätt dåligt minne.. hehe. Eller jo! jag tittade på film och drack läsk nu minns jaaaag! hahaha. Men ja.. och idag är det måndag och idag vet jag inte vad som händer, har fått lite nya grejer till mitt rum så tror jag ska fixa lite, blandannat en ny spegel och lite grejs. Så blir väl att fixa med rummet idag, sen på onsdag blir det kanske ullared med Mooaaaa, sen taggar vi rix fm och stadsfesten som är på torsdag, fredag och lördag! kommer bli gryyyyyyyyyymt! förlåt om det blev mycket men vill hålla er uppdaterade så gott det går! pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0