Vågar man?

slänga sin dator i en tegelvägg snart? FÖR DET GÖR JAG SNART MIN DATOR HAR BIG PROBLEMS!!!!!
hade tänkt att videoblogga om balen för orkar inte skriva allt.. men den har problem.
eller så är det youtube som har problem.. så det blir väl att jag får skriva iallfall.. men det blir riktigt kortfattat.
okey, det började med att man kom till sanna och vi började fixa iordning oss, och se n kom Alec&Linus dit..
och vi började gå upp mot Folkan, rekomenderar inte att gå i klack mitt i vintern utomhus.. ni kommer bryta benen!
så jag tog av mig skorna och gick barfota upp dit.. men när vi kom dit satte vi oss nästan direkt vid ett bord och började prata, sen kom maten det var inte det godaste jag ätit men det funkade.. sen blev det lite danstävlingar och sånt, och lite disco tror jag? om jag minns rätt, sen kom efterätten och ännu mer disco, alla släppte loss! och var helt galna, en del började knäppa upp sina skortor, och ställa sig på scenen och dansa, HELT CRAAZYYY! och jag kan inte direkt kalla kvällen ''bal'' för det var det verkligen inte.. men iallfall så får kvällen 6 stjärnor av 10, det som kunde ha varit bättre på kvällen var nog tillexempel Musiken, & Maten, men iallfall så orkar jag inte skriva mer..
för är himla trött, ha en bra lördag för det ska jag försöka ha.
Om ni vill se bilder från i går kväll, när vi fixade oss osv.. så kolla in sannas blogg, för där finns dom bilderna vi tog!
med min kamera, för glömde min kamera hos sanna idag, men hon han ladda över dom till sin dator så hon har lagt upp dom där, hennes blogg heter :
slänga sin dator i en tegelvägg snart? FÖR DET GÖR JAG SNART MIN DATOR HAR BIG PROBLEMS!!!!!
hade tänkt att videoblogga om balen för orkar inte skriva allt.. men den har problem.
eller så är det youtube som har problem.. så det blir väl att jag får skriva iallfall.. men det blir riktigt kortfattat.
okey, det började med att man kom till sanna och vi började fixa iordning oss, och se n kom Alec&Linus dit..
och vi började gå upp mot Folkan, rekomenderar inte att gå i klack mitt i vintern utomhus.. ni kommer bryta benen!
så jag tog av mig skorna och gick barfota upp dit.. men när vi kom dit satte vi oss nästan direkt vid ett bord och började prata, sen kom maten det var inte det godaste jag ätit men det funkade.. sen blev det lite danstävlingar och sånt, och lite disco tror jag? om jag minns rätt, sen kom efterätten och ännu mer disco, alla släppte loss! och var helt galna, en del började knäppa upp sina skortor, och ställa sig på scenen och dansa, HELT CRAAZYYY! och jag kan inte direkt kalla kvällen ''bal'' för det var det verkligen inte.. men iallfall så får kvällen 6 stjärnor av 10, det som kunde ha varit bättre på kvällen var nog tillexempel Musiken, & Maten, men iallfall så orkar jag inte skriva mer..
för är himla trött, ha en bra lördag för det ska jag försöka ha.
Om ni vill se bilder från i går kväll, när vi fixade oss osv.. så kolla in sannas blogg, för där finns dom bilderna vi tog!
med min kamera, för glömde min kamera hos sanna idag, men hon han ladda över dom till sin dator så hon har lagt upp dom där, hennes blogg heter : http://www.saannajoohansson.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0