awesome dag.

GODKVÄLL!
idag har det varit skola som vanligt, inget nytt precis men efter sista lektionen, så sitter Alex & Linnéa och ler skit mycket när man ska lämna sina saker i skåpet, jag fattade ingenting.. dom bara satt där och log as mycket, och när man öppnar sitt skåp så har dom tapeserat hela jävla skåpet med clown bilder innuti, och jag är livrädd för clowner!
det är det värsta jag vet, snälla vänner man har alltså! och i sannas skåp hade dom satt in massa bilder på typ ''bögporr'' jag vet.. mina vänner är inte normala, men älskar dom ändåå! men iallfall efter skolan drog man till Kalmar med mathilda&sanna, hittade en bh till min klänning till balen, och 2 snygga linnen, sen åt man på subway också, kärlek till subwaaay! och sen drog man hemmot, och nu sitter jag här och chillar lite, och sen har man övatpå  att gå runt i mina klackar jag ska ha på balen, måste lära mig att gå i dom, för suger på att gå i dom för tillfälllet.. men det blir nog bättre hoppas jag! men jag lägger upp bilder på det jag köppte imorgon! kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0