BIG BROTHER 2012

Ja.. nu var big brother igång igen, och jag är lite smått kär i det programmet.
älskar verkligen big brother, har fått några favoriter redan ska självklart följa programmet.
tittade ni på kvällens program? och redan inatt klockan 01.00 släpper dom in en till
så ska kolla in det också, sen ska jag sova för ska upp rätt tidigt imorgon, för drar till baby
och sover där också, sen på tisdagen drar vi till skolan och pluggar.. jag vet vad ni tänker..
skolan på sportlovet? är dom dumma i huvudet eller? och så hade jag nog också tänkt..
men vi ligger lite efter, för vi sitter typ bara och pratar på lektionerna.. hahah, så vi ska ta igen det nu.
men nu ska jag försöka logga in på facebook om det inte får allvarliga problem igen.. aja.

Kommentarer
Postat av: Emelie.

programmet är ju sjukt underhållande haha!

2012-02-20 @ 02:47:42
URL: http://mligunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0