Godnatt

Godnatt folket! nu går jag och lägger mig kollar lite på tv, för imorgon blir det skola igen!
slänger in 5 saker ni ''kanske'' inte vet om mig, också.
1. Jag har clownfobi, har haft det så länge jag kan minnas, alltid när jag var mindre och jag var på circus med familjen, så låssades jag sova när det var clowner som gick upp på scenen, så att dom inte skulle kunna dra upp mig på scenen, och så jag skullen slippa se dom, sen dess har jag typ alltid varit rädd för clowner.
2. Min favoritbutik är : New Yorker, och Gina tricot.
3. jag har svårt att umgås med killar, trivs typ inte med dom, har alltid tyckt om att umgås mest med tjejor!
4. det tar alltid minst 45 minuter för mig att somna.
5. Jag sjunger hela tiden när jag är ensam hemma, men aldrig inför folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0