Mönsterås med tjejgruppen!

Hejhej, allihopa!
har inte bloggat något förens nu, för är sjuk kan man säga, ont i halsen hostar och förkyld.. askul!
perfekt inför balen också, så imorgon blir det nog ingen skola för mig, för vill så himla gärna gå på balen!
så tror inte det blir skola för mig imorgon, om jag inte mår bättre då, men iallfall idag i skolan drog tjejerna
i min klass till mönsterås för vi skulle på ungdomsmotagningen och äta pizza, det ägde! man slapp ju skolan
så det var riktigt possitivt, men iallfall så orkar jag verkligen inte skriva mer.. för ska gå och lägga mig igen tror jag.. så ha en fin onsdag, kanske bloggar mer senare om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0