Sjuk en dag innan balen.

Gammal bild från arkivet..



Jag har lust att hänga mig eller något.. jag som var så himla taggad inför balen så blir man sjuk...
jag måste bara bli frisk tills imorgon, annars hänger jag mig seriöst.. okej nä det gör jag inte men..
ni fattar, idag har jag legat i sängen hela dagen, och kollat på tv.. fanns inget sådär jätte roligt.
men snart ska jag nog stänga på never say never, och knarka halstabletter host medecin, och astma medecin..
eller så ska jag snart ta mig något att äta.. har inte ätit någonting sen igår, runt 12.00.. men är absolut inte hungrig häller, men skit samma.. nu ska jag lägga mig i sängen iallfall.. ha en fin torsdag för det lär inte jag ha iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0