SUNE OCH HANS VÄRLD

Hallååå, bloggade inte mer igår, för jag och alex satt och kollade på melodifestivalen, hela kvällen!
och jag hade allmänt damp, när ulrik skulle sjunga, sen när han gick direkt till final började jag skrika..
haha, sen så somnade vi rätt tidigt den kvällen också, vilka tyckte ni var bäst i melodifestivalen igår?
själv tyckte jag då, Ulrik & Top Cats. Men idag vaknade vi runt 08.00 kuul grej! men nu har vi iallfall
ätit frukost, och typ kollat runt lite på facebook, och snart ska vi kolla på Sune och hans värld!
det äger, men jag bloggar mer senare! krameeen!

Kommentarer
Postat av: Alice

Be alex ta hem några filmer och låna dom! vill kolla! xD

2012-02-12 @ 10:22:51
URL: http://mathliin.blogg.se/
Postat av: linnéa

haha, tror säkert att det va med flit och att du redan märkt det, men alex pekar finger! ;)

2012-02-12 @ 15:52:07
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0