all i want is you..

Tjeeenaaa!
idag har det varit skola, och det var helt okej, fredagar är alltid chill, hade varit bättre om min mathilda kom till skolan också, men det blir ju att vara med henne & Amanda imorgon förmodligen, och ikväll drar jag till Amanda för en liten filmkväll, hon ringde nyss och frågade om vi två skulle hitta på något, och det tackar man ju inte nej till!
har nyss städat rummet också, skit skönt verkligen.. för det såg ut som ett bombnedslag förut.. men nu ska jag fixa till mig lite, ha det superduper fint, kramen!
Juste ja! ett stort grattis till en utav mina bästa vänner, Grattis sanna!
som fyller hela 14 år idag, puss på dig och hoppas att du får en superdag!


Kommentarer
Postat av: Mathilda- tretton år och bisexuell..

Sv; tack för dina gulliga kommentarer sweetie :]<3

2012-01-20 @ 19:21:56
URL: http://baaatmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0