Amanda&Mathilda

Bild från nyår på oss!
Hallåååå!
kom hem för typ en timme sedan, har varit med Mathilda & Amanda hela kvällen och vi har haft det awesome!
fast vi satt mest inne på hennes brors rum, och tittade på när han och hans kompisar lanade, det var rätt kul faktiskt! eller jätte kul rättare sagt, dom spelade ett mega läskigt spel typ att man går runt i ett hus och sen kommer det en mumie, mohahahah! nä men det var läskigt iallafall, men vi hade kul ändå och imorgon blir det kalmar med brudarna, och sen på kvällen blir det att vara hos Amanda och ha kul, fast sanna skulle vara med då också tror jag, det kommer i vilket fall bli awesome, nu ska jag sno en popcorn påse inne på min brors rum och slänga mig i sängen och titta på Jackass, får aldrig nog av dom filmerna! (a) aja, ha det awesome puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0