i'm overboard..

Bjuder på en bild från arkivet! :)
TjenaTjena!
ja som ni kanske ser, så har jag ny design, och första gången jag är hyfsad nöjd med den, om ni inte kan se den tryck på F5 (ibland får man trycka flera gånger) vad tycker ni om den? kommentera gärna vad just du tycker :)
ska bara fixa lite små saker och sådär :) men sen ska jag ha denna design ett tag, tycker det är skönt att liksom, bara blogga utan att behöva tänka på hur designen ska vara och se ut, och sånt så nu kör jag på denna ett tag!
men iallfall så sitter jag här och lyssnar på Overboard med justin och Miley cyrus, azum! och just de ja.. jag skulle ju ta tag i mitt liv.. men min dator låter mig inte riktigt gå här ifrån, men nu måste jag faktiskt släppa taget! hahah, så nu ska jag faktiskt gå och kolla in en beck film tror jag, länge sen jag såg de nu :)
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0