NEVER SAY NEVER!

TjenaTjena!
nu har jag nyss kollat in Never Say Never.. underbar film!
detta är 83 gången jag ser den typ? haha älskar verkligen filmen!
men iallfall så sitter jag just nu och lyssnar på lite musik och såå.. ikväll blir det film och sådär!
för pappa hade köpt hem en STOOOOOR godispåse, så det blir säkert en Jackass film och lite annat! :)
men för tilfället har jag inte så jätte mycket mer att säga i nuläget, så vi hörs senare om jag har någonting då
att säga, men annars får ni ha det himla bra puss!
och just de, kommer dra en vinnare i Dagens Blogg imorgon.. för det verkar inte vara fler som kommer anmäla sig.. men om ni vill så har ni till imorgon.. klicka här för att komma till inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0