Nyår var awesome!

Fick bli en bild på mig och bästis! bara för att jag älskar henne sjukt mycket!♥
Hade en azum nyårsafton igår/natt, vi hade himla kul!
den spenderades då med Amanda, Alex, Sanna, Mathilda & Linnéa.
vi tog massa bilder, så kommer nog några till bloggen sen, och en video
när vi dansar osv.. om mathilda skulle klippa ihop en vilket hon skulle tror jag? :)
aja hur som helst, så ska jag ta det chill idag, för imorgon blir det Moa, vi ska sova
över också, hos henne tror jag! :) men vi får se nu sitter jag och lyssnar på Justin&Jadens nyårs låt!
den är riktigt bra, men iallfall så ska jag kolla film nu eller nått? eller spela sims vi får se.
aja ha det fint iallafall kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0