Onödigt inlägg.. jag vet.

Okej.. egobild jag vet men jag bjuder på den!
Hej på er!
nu sitter jag här och har det tråkigt, och imorgon börjar skolan igen, och det känns förjävligt rent ut sagt!
hade gärna haft ledigt några veckor till, men liksom det går så himla fort! vi har redan gått ett halvår på högstadiet!
det känns det verkligen inte som, och om ett halvår, är det sommarlov igen, helt sjukt vad fort de går!
och idag blir det nog film hela dagen, för är ensam hemma tror jag ska fixa lite med mitt rum som jag gjorde igår..
annars blir det nog chill nästan hela dagen tror jag, men ha det fint pusss!

Kommentarer
Postat av: kamilla(;

sjukt fin blogg du har gumman!

loveu.!<3



jag har frågestund på min blogg nu,

skulle bli jätteglad om du lämnade en liten fråga på min blogg!

tack ...

puss / Milleeey♥

2012-01-09 @ 20:11:27
URL: http://milleeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0