Plugga nu.

Nu får gärna snön försvinna.. är redan sjukt trött på den alltså..
hatar blöta vantar och blöta skor.. usch!
HEELUUU!
imorgon är det fredag, det känns som om att det nyss var måndag så otroligt fort det går!
men idag var jag ju då med Alex, glömde skriva det i förra inlägget märkte jag! hihih.
men vi kollade på beck jackass och hade kul helt enkelt! och snart ska jag sätta mig och
plugga på franskan tills på måndag, och sen kemiprovet tills på onsdag.. för vill börja plugga i tid..
satsar på mer än ett E denna gången! minst ett C ska jag ha, kanske inte så intresant men who cares?
haha.. oseriös jag är idag känner jag, men aja nu ska jag plugga och titta lite på film, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0