SANNA&ALEXANDRA

Sommaren får gärna komma snart!
hallååå!
kom hem för någon timme sen, har varit med sanna till kalmar för hon skulle pierca navlen, och alex hängde även med, det blev superfint nu är jag bara mer sugen på att pierca navlen, men det possitiva är att jag kanske får det!
efter hon hade piercat navlen drog vi ut till city gross, och där hade vi himla kul! sanna rotade bland massa filmer, hon är FILMGALEN! och jag och alex kastade bindor på varandra! okejokej.. vi är inte normala, men kul hade vi!
och snart ska jag sätta mig och plugga lite tills imorgon, det är därför det har varit dålig uppdatering senaste dagarna, men nu är jag tillbaka tror jag iallfall.
puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0