BRA DAG PÅ GOTLAND.

- Bilder jag tog nyss. 
Hej allihopa, har sovit gott inatt, kan jag börja med och säga! hihi. Men idag vaknade man klockan 5 av att mamma ringde hem till min bror och väckte honom eftersom att han inte är med oss på gotland och han sommarjobbar den här veckan, så mamma får ringa och vecka honom rätt tidigt.. och jag vaknade också då.
INTE OKEJ! kunde inte somna om så jag satt mig vid datorn hade 3 online på facebook tror jag hahah. Men iallfall spelade lite kort med pappa och åt frukost och sånt där sen runt 9 åkte vi. Först åkte vi till ett ställe som heter hoburgsgubben det var typ stora stenberg och sen var det ett som skulle föreställa en gubbe typ.. trodde det skulle vara mycket större än vad det faktiskt var men det låg precis vid havet och där var det jätte bra ställe att ta bilder på, så ni får massa bilder där ifrån sen. Men där var vi nog någon halvtimme eller mer. Jag vet inte riktigt men det är ju skitsamma! efter det åkte vi till ett ställe kommer inte ihåg vad det heter där vi skulle äta men det serverades bara fisk.. bläääääää. Så vi åkte därifrån till Roma istället, och där åt vi lite god mat och sånt, sen åkte vi vidare till Visby? om jag minns helt rätt. Där vi gick runt i stan och shoppade och tittade runt, fick med mig en bikini hem och lite godis och lite annat.. det har varit en lång dag med massa skojsigheter! och massa kul att se också! nu påvägen hem så tog vi med oss donken mat hem som ligger och väntar på mig, så tror jag ska äta lite snart kanske? jag uppdaterar kanske lite till ikväll! det är sånt som vi märker som jag brukar säga allt för ofta här i bloggen hihi. jaja, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0