CHILLLLLLL

HALLÅÅÅÅÅÅ ESTLAND.
kom hem för ett tag sedan har varit med mamma,pappa och brorsan i målilla och tittat på speedway! helt okej typ.
förbannat varmt bara. Men iallfall tidigare idag har jag inte gjort någonting.. seriöst det var för varmt för att vara ute, det var 35 grader på våran altan.. fyfan. Det var för varmt, visst man ska inte klaga på värmen nu när det väl är någon men iallfall, det är överdrivet, vi är fortfarande i Svergie liksom. aja, låg i solen ett litet tag iallfall så hoppas jag fick en lite bränna iallfall. Och nu ska jag dricka cola och äta chips som en riktig tjockis! sen imorgon ska jag vara med mina fina vänner, Sanna, Amanda och Saknade isa som jag inte träffat på ett bra tag! kommer säkert bli grymt, sen på torsdag blir det hamnfestivalen, det börjar egentligen imorgon.. men det är typ inga bra artister men på torsdag kommer iallfall general knas! så det ska vi dra och titta på, sen på fredag blir det en kväll hos Amanda, och lördag blir det black jack i långemåla! awesome helt enkelt. Men ska fortsätta lyssna på grym musik och tjocka mig med massa godsaker! vi hörs pusstjaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0